marți, 1 noiembrie 2011

Crema de zahar ars / Flan

Ingrediente:
  • 500 ml lapte
  • 4 oua
  • 120 g zahar
  • Coaja de la 1/2 de lamaie
  • 100 g zahar pentru topit

Preparare:
Intr-un vas topim zaharul la foc mic, pana capata o culoare aurie. Se tapeteaza cu el vasul in care vom prepara crema de zahar ars, inclusiv peretii si se lasa la racit.
Intre timp se freaca ouale cu zaharul, coaja de lamaie si se adauga treptat laptele pana se incorporeaza bine.
Se adauga compozitia in forma racita si se aseaza intr-o tava in care am pus apa (bain - marie). Dam tava la cuptor pentru 40 - 50 min.
Cuptorul meu e stricat :(((, asa ca am facut crema de zahar ars in oala sub presiune ;).
Punem apa in oala sub presiune si introducem forma cu crema de zahar ars, acoperita si asigurata ermetic (eu am un vas special pentru preparat crema de zahar ars). Acoperim oala sub presiune si din momenteul in care a inceput sa fluiere (cunoscatorii stiu despre ce vorbesc) se lasa 30 min.

Servim crema de zahar ars dupa ce s-a tinut cateva ore la frigider.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu